Огляд, статті
Діловий візит до Тунісу та Марокко

5c6fe88c922d3502366624З 12 по 16  квітня  2019 р. ТПП України планує діловий візит до Королівства Марокко та з 16 по 18 квітня – до Туніської Республіки в рамках проведення Міжурядової українсько-туніської комісії з торговельно-економічного співробітництва.

Протягом перебування в Королівстві МАРОККО та ТУНІСІ члени бізнесової делегації будуть присутні під час різного виду зустрічей, братимуть участь в українсько-марокканському та українсько-туніському бізнес-форумах. Ділова програма передбачає заходи в м. Марракеш, м. Агадір та м. Туніс. Крім  того, буде запропонована культурна програма та ділові зустрічі з марокканськими та туніськими компаніями.

Співорганізаторами заходу виступають ТПП України, ТПП м. Агадір за підтримки Посольств України у Королівстві Марокко та Посольства України в Туніській Республіці.

ТПП України пропонує долучитися до складу ділової місії українським підприємствам, представникам виробничих та торговельних компаній.                                                                       

Участь у бізнес-місії дозволить представникам українського бізнесу встановити прямі ділові контакти, налагодити взаємовигідні коопераційні зв’язки, отримати актуальну інформацію про ситуацію на цікавих для них марокканських ринках. 

Щодо детальної інформації щодо умов та вартості участі звертайтеся до Дирекції міжнародного співробітництва ТПП України – Ольга Сухенко (+38067 230-90-38, +38 044 461-98-07, oas-ier@ucci.org.ua).

Джерело


 

Новини підприємств області

1002_2-300x157До ТОП-10 українських експортерів сирів увійшов ПАТ Новгород-Сіверський сирзавод. До трійки лідерів з експорту згущеного молока та вершків на закордонні ринки увійшов ПАТ “Ічнянський молочно-консервний комбінат». Такі дані аналітичного відділу Ради з питань експорту продовольства. Детальніше за посиланням

 

 

unadjustednonraw_thumb_17d0ТОВ "Прилуцький завод Білкозин" провів випробування колагенових оболонок, що виробляється заводом, на комбінаті у Франції. Детальніше за посиланням

 

 

 

 

apf-6004-768x438Латиноамериканський галузевий журнал в області пластика Tecnología del Plástico (випуск лютий - березень 2019), тираж 19 000 примірників, опублікувало оглядову статтю про інновації в видувному формуванні. Матеріал також містить інформацію про останній розробці ПЕТ Технолоджіз, автоматі видування APF-Max. Детальніше за посиланням

 

 


 

 

Торгова місія до Індії

ahr0chm6ly9idwnrzxqubwxjzg4uy29tl2evnzi3lzcynzmwny9pbwfnzxmvnwnjn2rmodbhmdhjmmuyywu5ymmwogm2mddkzgvimty5otaxntnkyy5qcgvnlzdinwy3nzgzmjy4ytliywy4yjqynmfhndq3mwm2ngmzyza0zjhkotmuanblzwЄБРР: консультації для малого бізнесу в Україні запрошує українські малі та середні підприємства/ проекти

  • космічної галузі (aerospace),
  • новітніх технологій (advanced manufacturing),
  • зелених інновацій (cleantech)

приєднатись до торгової місії в Індію, що відбудеться 22-27 квітня 2019 року.

Мета торгової місії: створення торгових можливостей для українських МСП у виході та/або розширення експорту на ринку Індії через встановлення ділових контактів, та індивідуальних b2b зустрічей з індійськими партнерами, які будуть організовані за допомогою професійного індійського бізнес-консультанта.

Лише 8 компаній/проектів буде обрано до бізнес-делегації шляхом конкурсного відбору та відповідності критеріям.

Переможці отримають фінансування на консалтингові послуги з організації b2b зустрічей в двох містах Індії, витрати по логістичній складовій в2в зустрічей, пройдуть навчання.

Критерії відбору:

  • Компанія виробляє товари/представляє проекти одного із трьох секторів: космічна галузь (aerospace), новітні технології (advanced manufacturing), зелені технології (cleantech);
  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України;
  • Компанія є малим або середнім бізнесом - від 1 до 250 працівників;
  • Принаймні 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту);
  • Компанія-учасник гарантує покрити логістичні витрати свого представника в місії (переліт, проживання, харчування) - планується самостійно;
  • Учасник торгової місії вільно володіє англійською мовою;
  • Хороша репутація;
  • Наявність веб-сайту та матеріалів англійською мовою.

РЕЄСТРАЦІЯ - до 10 березня 2019 року включно

  • Організація торгової місії для учасників є безкоштовною, і фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується за підтримки ЄБРР.  Учасники самостійно покривають лише витрати на квитки, проживання, харчування.

  • Вісім (8) компаній будуть відібрані шляхом індивідуальних співбесід. Для них будуть організовані індивідуальні b2b зустрічі та витрати на таку організацію будуть профінансовані в рамках ініціативи «EU4Business» Європейського Союзу.

  • Дві компанії, які НЕ пройдуть відбір, зможуть долучитись до торгмісії, але лише у якості відвідувачів, - для них місія не буде включати b2b зустрічі.

Робоча мова торгової місії та підготовки до неї - виключно англійська.

Більш детальна інформація щодо участі в Офісі з просування експорту: Ірина Онікієнко ionikienko@epo.org.ua


 

 

Щодо протекційних заходів в Алжирі

flag_of_algeria.svg29.01.2019 р. Міністерством торгівлі Алжирської Народної Демократичної Республіки оголошено про прийняття рішення щодо запровадження протекційних заходів у вигляді спеціального захисного мита (далі – СЗМ) щодо імпорту в Алжир 1095 товарних позицій (наказ Міністерства торгівлі АНДР від 26.01.2019 р., Офіційний журнал № 06, додається)

Згідно повідомлення Міністерства торгівлі АНДР, причинами запровадження СЗМ є необхідність забезпечення платіжного балансу держави, заохочення національного виробництва та розвиток нових галузей промисловості.

СЗМ запроваджено, зокрема, на біле та червоне м'ясо (50-70%), масло вершкове та інші жири молочного походження (70%), сири (70%), мед натуральний (70%), свіжі фрукти (120%), мука кукурудзяна (70%), ковбаси (70%), рибні консерви (70%), шоколад та вироби з нього (70%), макаронні вироби (70%), вода газована і негазована (70%), напої фруктові та нектари (70%), цемент (200%), пластикові вироби (60%), посуд (60%), папір (30%), килими та покриття для підлоги (60%), керамічна плитка (60%), вироби з алюмінію (60%), кондиціонери повітря (60%), холодильники (60%), сільськогосподарське обладнання (120%), кабельна продукція (60%), мобільні телефони (60%), меблі (60%).

Таким чином, товари та продукти, які підпадали під режим тимчасового призупиненню імпорту протягом 2018 p., тепер можуть вільно ввозитися після сплати захисного мита.

За інформацією Міністерства торгівлі АНДР визначений у згаданому наказі перелік товарів і продуктів буде переглядатись та періодично оновлюватись в залежності від балансу між розвитком національних підприємств та міжнародною конкуренцією на основі моніторингу обсягів імпорту продукції, узгоджених з секторами економіки та представниками відповідних галузей.

Джерело


 

Зовнішньоекономічна діяльність: підсумки 2018 року

За результатами 2018 року маємо позитивні тенденції у зовнішній торгівлі товарами.

У звітному періоді підприємства Чернігівщини здійснювали зовнішньоторговельні операції з партнерами з 135 країн світу, обсяги яких збільшились на 15,7% відповідно до попереднього року та  перевищили 1 млрд.дол.США.

При цьому зростання експорту товарів на 20,8% (до 755  млн. дол. США) проти імпорту на 8,6% (до 483,3 млн. дол. США) дозволило забезпечити позитивне сальдо у розмірі 271,7 млн. дол. США.

На нарощування експорту найсуттєвіший вплив мало збільшення поставок продовольчих товарів, які  формували 65,4% загального показника, зокрема зернових культур (у 1,6 раза) та готових харчових продуктів (+32%). Серед непродовольчих товарів збільшилися обсяги поставок деревини та виробів з деревини (+36,5%), взуття (+21,9%).

При цьому найбільшим споживачем продукції регіону став Євросоюз, до якого Чернігівщина продала товарів на $304,7 млн., що становить 38,4% обласного показника експорту.

ТОП-3 європейських країн, які торік найбільше імпортували продукцію області.

  1. Лідером серед споживачів регіональних товарів стали Нідерланди. Експорт до даної країни  зріс на ↑ 37,6% та склав $68,1 млн.
  2. Друге місце посіла Іспанія, експорт до якої рекордно ↑ аж у  3 рази та склав $58,9 млн.
  3. Третя сходинка за Румунією. Експорт до цієї країни ↑ на 22,6% та склав $34,8 млн.

Серед решти країн світу значні обсяги експорту поставлялись до Білорусії (5,9%), Єгипту (5,3%), Туреччини (4,6%), Грузії (4,4%), Китаю (4,1%).

Коефіцієнт покриття експортом імпорту становив 1,56.

1

 2

3

 

<1 2 ...167 168 169 170 171 ...199 200 >